čtvrtek 10. srpna 2017

KŠANDY


"Vždyť se podívej, jak na tebe hledí."...mluví ke mě ego
"I ty jedna, holka vesnická. Ty tvoje sny, představy."....nedá mu to a vede si sám svůj monolog, bez mé reakce. Ignoruji ho.
Jako vždy, vylezu ze své Sněhurky, mezi ty lidi. Ano, ty lidi, kteří své cíle propili u každodenní nálože piv. 

Nereaguji na ně,na jejich už pro mě stejné pohledy. Rozhlédnu se a trajdám si za to svými chlapci. To, už je jiná. Vcházím do velkého statku, kde ty moji dva pracanti zase opravují motorky. Teď už s úsměvem zdravím je i všechny okolo a oni mi úsměv vracejí s ještě příjemnějším hlasem v jejich tónině. Jak příjemné tohle je.
Netrvá mi dlouho a už s sebou táhnu svého mladšího pomocníka, který jako vždy není moc natěšen, ale zvládá to lépe, než kdy jindy. I potom co se dneska vyboural, mu úsměv přeje.
Přistupujeme k Sněhurce, kde se jenom naše pohledy střetnou a zalézáme do ní. Během chvilky, startuji a odjíždíme. 
Nejedeme daleko, nemáme na to čas. Zastavujeme u balíků.
Kde jsem rozhodnutá, udělat ty svoje rychlé póžičky a frčet na kávu.

Nadšeně si stoupnu na své místo. Zahledím se na něj. Na to, jak on pózuje více, než já sama. Musím se hlasitě smát.
"Co je?"
Vykoukne jeho hlava zpoza zrcadlovky.
"Nic, nechceš si to vyměnit?"
"Ty mi tedy dáváš."
"No, co?
V rychlosti si v zpříma stoupne. Stojí nehnutě a nechává to na mě. Můj úsměv se mění v kamennou tvář. V tu tvář, kterou jsem používala, ráda, schovávala se za ní. Vyhrávala s ní své bitvy a teď se s ní opět ztotožňuji. Jak jednoduché to je. Stát a hledět arogantně, naštvaně, bezohledně. To je to, co potřebuji.
Potřebuji být chameleon, ten který se dokáže v danou chvíli přeměnit, pro spokojenost ostatních a hlavně sebe. Samozřejmě jenom na fotkách, aby to zapadalo do sebe/konceptu. Tak se nelekejte.

Přece jenom úsměv, který jsem tu k tomuhle stylu zkusila. Mi prostě neseděl a tak jsem se vrátila k té kamenné tváři. Přišla mi v mnohém jednodušší. Co myslíte? Není tohle lepší?

















Fotoaparát/ Nikon D3100
Tílko/Hm
Jeansy/Assos
Kšandy/New Yorker
Boty/Deichmann

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.