středa 7. června 2017

ŠMUDLA U MĚ V HLAVĚ.


Někdy, jsou mé pocity opravdu zmatené, sama si nevím rady. Jako bych měla v hlavě nějakého malého šmudlu, co mi tam dělá bordel.
Lítá mi z hlavy do těla a všude, motá vše do sebe.
Sakra, to je den, říkám si dneska, při hrnku kávy s nohou nahoře na stole, sluchátka na uších.
Hlavou zabořenou do křesla a rukami na klávesnici.
Jak ten dnešek nazvat? Nenapadá mě, to příhodné slovo, ale jedno vím jistě.
Někde vevnitř, kde je ten malej šmudla a pohazuje vše do sebe. Cítím jak mi cukají koutky, a vím, že dneska je ten den. Nejenom den, ale ten správný týden, na vše co mám mít.
Jak, tohle mohu vědět? Jsem však blázen?
Mé odpovědi jsou možná a možná.
Ne, prostě někde v hloubce toho všeho, cítím, jak jde všechno správným směrem. Znáte to, někdy když procházíme novými situacemi. Většinou máme strach a když nemáme strach, vevnitř sebe cítíte to dobré. To uspokojivé, co nám říká jdeš dobře, ale mi to většinou necítíme.(nevnímáme) A ehjle, já to cítím a vím, že se strachem se nikam nedostanu a tak ho jednoduše zabíjím vším pozitivním. A jak mi to jde? Obstojně.
Pokořuji své výšky, své učení v sebe samu, jdu do nových situacích, které jsou přede mě kladeny. A prostě tak. Dělám kroky, někdy u toho dělám i kraviny a užívám si to.Do nejmenšího možného detailu.
Každý jeden den, si užívám co nejvíce to jde. A ano, užívám si ho vším. Rozhlížím se okolo sebe. Občas, jen tak čumím do nebe, do vody a usmívám se. Proč?
Víte, že ani nevím, jako bych věděla něco víc. Jako by, ten šmudla vevnitř mě, věděl něco co teprve přichází. A to je vám něco.
Jindy, se jen tak zastavím a řeknu si to je ono.
A dneska je to ono. Dneska prostě mám nohy nahoře a píšu, co mě napadá co cítím a včera?
No jéjé, prostě jsem jela na výlet do Prahy a mezitím si stihla nazkoušet nové pózy na focení mých outfitů. No a rozhodla jsem se to publikovat. Proč?
Prostě, jsem si řekla, že když už to mám zkoušet, potřebuji reakci. A kde jí dostanu? No tady.
I když většinou, jenom soukromě. Většina se nějak bojí, nebo raději mlčí.
A o to víc, je to vyzývavější, nemyslíte? A tak je to tady.
Spíše a tak jsem tady.



















Fotoaparát/NikonD3100
Kabát/Ebay
Triko/SecondHand
Jeansy/HM
Boty/Deichmann

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.