úterý 30. května 2017

11 KILO ZA ROK NAHOŘE? PROČ, NE.




























Zajímavé, jak se člověk cítí, když váží o 11 Kg za rok více, než dříve. Šťastně, pln energie , inspirativně, experimentálně, ale i nedůtklivě.
Divíte se mi? Není proč, vysvětlím Vám to.
Dlouhou dobu, jsem se zajímala jenom tím, jak vypadám, pak přišel SKOK. Začala jsem se zajímat i o jiné stránky, než ty "povrchní."
Pro mě zajímavější, poučné, učenlivé, filozofické možná i lehce duchovní.
A u toho všeho, jsem zapomněla na ty věci okolo, kterými se zabýváme. Zapomněla, jsem i jíst a jak jsem to doháněla?
Restauracemi, Fast Foodem, zmraženou pizzou....
No, a najednou tu byl. Můj "Batoh"
Je malý, tak mu budu říkat můj "malý batoh", který nejde odendat.
Ehm, on by šel, ale majitelka se k tomu nemá. Cítí se totiž poměrně dobře. Navíc, bych musela sakra chtít a chci jenom když, se sakra nevejdu do věcí ze skříně.
To si pak hezky nadávám, hudruji, máchám rukama všude okolo. A výsledek? Rychle to oblečení schovám, do zadní části skříně a buď dělám, jakože se nic neděje a nebo si skousnu ret a prohodím pár nelichotivých slov. Ve směsi, toho jak jsem to mohla dopustit a, že jsem lenoch, trubka a čuně....(znáte to, mi ženský a náš chvilkový amok)Po chvilce to přejde, a pak jsem zase milé, usměvavé, a milujeme všechno a všechny.

Kladete si otázky, zda s tím hodlám něco dělat? Možná, do budoucna ano, ale teď mám jiné věci na práci, než se zabývat svým tělem. Ano, ten čas by na to byl, ale víc, než čas potřebuji. Přesvědčení sebe samé, že tohle chci. A já zatím, nechci.
Prostě, si užívám toho,nového nakupování. Jelikož, jsem nikdy nenosila takový "malý batoh" jako nosím teď. Je to pro mě novinka, a vše se má vyzkoušet, a tak ho zkouším nosit, jak nejlépe mi to jde.

A ano, třeba časem budu zase bez svého "malého batohu" se svým "minulým tělem", nebo ještě "lepším tělem"
To nemohu říct, jak to bude, i když bych mohla. Tím, že si dám malý cíl. Jenže tenhle cíl, pro teď nepotřebuji, ale až ho budu potřebovat. Podělím se s vámi o tom. Teď jsem spokojená, jako za celé roky ne.
"Prej, jsem konečně ženská."
A tak budu chvilku, ta ženská se vším všudy.


Fotoaparát/NikonD3100
Klobouk/CA
Brýle/Ebay
Triko/SecondHand
Kraťasy/HM
Boty/OK SHOP
Kabelka/Ebay

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.